HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Bent u een nieuwe klant? Contacteer ons dan om een account aan te maken.

Bestellingen kunnen enkel geplaatst worden via mail@tamarindfoods.be

WANNEER PLAATS IK MIJN BESTELLING?

Bestellingen moeten 48 uur op voorhand geplaatst worden.

Is dit tijdsbestek verstreken? Contacteer ons om de mogelijkheden te bespreken.

IS ER EEN MINIMUM BESTELLING ?

Ja, minimale bestelling is voor 4 personen.

IS MIJN BESTELLING BEVESTIGD? 

Bestellingen zijn enkel geregistreerd nadat een bevestigingsmail naar de klant werd gestuurd. Bel ons indien u deze e-mail niet heeft ontvangen binnen de 4 uur nadat uw bestelling werd geplaatst.

ZIJN ER LEVERINGSKOSTEN? 

In de regio Brussel (alle 19 gemeenten, inclusief Zaventem) betaalt u 5,60 euro voor bestellingen boven de 100,00 euro.

Voor bestellingen onder de 100,00 euro betaalt u 22,00 euro.

Andere gebieden op aanvraag.

WANNEER WORDT ER GELEVERD?

Bestellingen worden op weekdagen tussen 11 en 13 uur geleverd. We doen ons best om op tijd te leveren. We verwittigen u als de chauffeur vertraging heeft opgelopen.

KAN IK MIJN BESTELLING AANPASSEN OF ANNULEREN?

Een bestelling kan aangepast of geannuleerd worden tot ten laatste 2 werkdagen voor de leverdatum. Bijvoorbeeld: een levering voor maandag moet uiterlijk om 13 uur op de voorafgaande donderdag geannuleerd worden.

WORDT ER GELEVERD IN GEVAL VAN STAKINGEN?

Wij leveren geen bestellingen op dagen van nationale staking of wanneer grote storingen aangekondigd zijn omdat we de levering dan niet kunnen garanderen. Indien gewest kan u in deze gevallen uw bestelling zelf ophalen aan onze productiehal.

KAN IK DE HOEVEELHEDEN AANPASSEN OP DE DAG VAN DE LEVERING?

Wij bekijken altijd wat mogelijk is om last-minute veranderingen door te voeren.

KUNNEN JULLIE TEGEMOET KOMEN AAN SPECIALE VERZOEKEN?

We doen ons best om te kunnen voldoen aan uw specifieke behoeften, maar weet dat onze producten worden klaargemaakt in een ruimte waar allergenen aanwezig kunnen zijn.

WELKE BTW-TARIEVEN ZIN VAN TOEPASSING?

Op voeding en non-alcoholische dranken geldt een btw van 6%.

Op levering en toebehoren geldt een btw van 21%.

VOORZIEN JULLIE SERVETTEN?

Ja, elke bestelling is voorzien van papieren servetten.

VOORZIEN JULLIE SERVIES EN BESTEK?

Enkel op aanvraag.

WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN WORDEN AANVAARD?

Wij aanvaarden enkel bankoverschrijvingen op het rekeningnummer van Tamarind Foods:

Bank: ING
IBAN: BE58 3751 0216 0479
BIC: BBRUBEBB

Bij niet-betaling op zijn vervaldatum zal een bijkomende vergoeding verschuldigd zijn van 15% van het openstaande bedrag met een minimum van 50,00 euro. Daarbovenop komen administratieve kosten van 50,00 euro per herinnering. Er is ook een interest verschuldigd van 1% per maand, vanaf de factuurdatum, met een minimum van 25,00 euro.

WAT MOET IK DOEN BIJ EEN KLACHT?

Klachten dienen uitsluitend per e-mail binnen de 6 uur na levering te worden gericht aan mail@tamarindfoods.be.

ZIJN DE FOTO’S OP DE WEBSITE CONTRACTUEEL?

Nee, de foto’s op de website zijn buitencontractueel.